Portal Piwny S.A. patronem medialnym Browariady.

Jak o sami o sobie mówią: „Portal Piwny jest o piwie i dla piwa”. Na rynku działają od drugiej połowy 2015 roku, a ich działalność polega na szeroko rozumianej promocji oraz sprzedaży piw regionalnych, rzemieślniczych oraz restauracyjnych.

Głównym elementem sprzedaży są piwa małych polskich browarów. W ich działalności przyświeca im przysłowie „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, a to za sprawą setek, a nawet tysięcy rodzajów piw z naszego kraju, które nie są znane szerszemu gronu odbiorców. Według ich szacunków przeciętny konsument poznał tylko kilkadziesiąt piw, co przy średniej liczbie dziennych piwnych debiutów, która wynosi 2,6 jest liczbą znikomą.

Portal Piwny S.A. za cel postawił sobie poszerzenie piwnej świadomości konsumentów, aby mogli oni cieszyć się niezwykłą różnorodnością piwa, które codziennie warzone jest w naszym kraju.

Poza działalnością sprzedażową (hurtową) Portal Piwny S.A. organizuje również „Mini Festiwale Piwne” współpracując ze swoimi lokalnymi restauracjami, barami, a także z osobami prywatnymi (urodziny, imprezy rodzinne etc.) i firmami (imprezy firmowe). Dodatkowo w ich ofercie znajduje się także „Outsourcing Festiwali” skierowany do browarów, które nie dysponują własnymi zasobami, aby mogły pokazać się na dużych festiwalach piwnych.

 

W ramach swojej działalności prowadzą też wypożyczalnię sprzętu festiwalowego m.in. hali namiotowej o pow. do 150m2 oraz planują wprowadzić usługę „franszyzy kranów” skierowaną do lokali, hoteli, barów etc.

 

Prowadzą również własny Pub w samym centrum Warszawy – CraftRock Multitap.